Friday, 20 February 2015

FlythatKite

Asslamualaikum

For the first time in my teenage years, aku dapat maen layang-layang wooo. Teruja kott.

Crita die mula camni, kelmarin sepupu favourite iollz datang ngan famili die and tido satu malam kat umah. Dari awal lagi die nak main layang2 ngan the twinss ini. Sebelum die datang die dah msej n tweet dah ngan iolls kata nak maen layang2. Awalnya, tak boleh maen sebab tak de layang2. Sblom ni die maen ngan sepupu kitorang yang laen. In other words, die tak de layang2 sendiri. Tapi, nasib kitorang baik sebab kat kedai RM2 ade jual layang2. WUU WUU~

Balik je daripada pergi berubat (spupu iolls die penghidap penyakit SLE, but she is stable) which was at 7.15 pm, kitorang trus kluar gi maen layang2. LOL. Nak maghrib kot.. Tepat pkol 7.30, kitorang masuk rumah and berjanji esok tu kitorang nak maen layang2 pagi2 butaa..
 


can you see that flying object? tu laa kite kitorangg.

Thus, pagi esoknya kitorang kluar gi maen layang2, but aku kluar lewat skit. Tengok2 layang2 dah lekat kat langit~

Hehehe... Pak cik iolls beli 3 kite. Tapi kitorang maen dua jaa.


See.. that blue girl with black tudung is me. And that man there is my pak cik nik. While this green one here is my cousinn.

Best kott maen layang2. Awal pagi lakk tuuu.. Meahahhahaa. Kitorang siap maen jongkang jongket kott. Seryesly, pagi tu kitorang smua jadi budak2 meskipun masing2 berumur 17 and 18~ wkwkkwkkwk..

footnote: 9 days untill SPM results. takotttt T^T

2 comments:

  1. woot woot new neighbour ;)
    mind to be my new neighbour?
    dont forget to drop some comment to acknowledge me u r still active blogging ;)

    *pssst. Goodluck with the result ;)
    http://rashidmajidofficial.blogspot.com/2015/02/rm-modestyonstreet.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can try being your neighbour. InshaAllah. ^^

      Delete