Thursday, 19 February 2015

LulusDah!!

Assalamualaikum

Pada tarikh keramat 18 Februari 2015 iolls dan my beloved twin sister sudah layak untuk menduduki ujian JPJ. Kitorang berdua dah habis latihan yang 16 jam iaitu 6 jam untuk KPP 02 and 10 jam untok KPP 03. Or something like that. Iolls tak ingat dah. LOL

No pictures were taken because we were told not to. Not to mention iollz tak bawak apa2 alat untok tangkap gambar pon. wkwkwkwkwkwkwk. Nampak tak kemalasan aku nak tangkap gambar di situ.

Anyways, ramai gile kot yang pergi buat ujian JPJ hari tu. But I dont know if that amount was normal or not. Bagi Sesi 1, there was a total number of 40 students. Students? ummmm... More like orang yang nak kena uji. And there was another 40 people with different tags. Aku and kak aku diberi tag kale merah (sesi satu) yang bernombor 35 and 36. Ohhhh... Lewat gile turn aku... Naik boring tunggu kott.

Test mendaki bukit merupakan test yang paling susah kat situ. Cuak kottt.. Tapi seb baek, alhamdulillah aku ngan kak aku lulus ujian tu. Syukur Syukur~

Actually tarikh ni jugak aku sedih sebab semua orang yang aq hanta mesej pakat tak balas. Sedih kott.. Iols ingatkan nak cerita kat abang tapi mesej tak berbalas. Abang? wkwkwkwkwkwkwkwkwk.Tapi tak pe lahh, die tengah sibuk dengan exam die. Cant do anything bout that. Pastu hntar msej kat kawan pon x blas, esok tu baru aq taw yang die x de kredit. LOL.

Nak kata sedih tu, tak de laa sedih sangat. Tapi sedih la jugak.. Wait, apakah yang aku merapu ni. ><

Wokeyh. Thats all for today. :) Catch ya laterrr~

2 comments:

  1. my number can't be use already (kalau adik hantarlah, kalau) hihi

    ReplyDelete